Poznaj bliżej 9 narzędzi, które pomogą Ci zbudować pozytywny związek. Narzędzia te znajdziesz w moim najnowszym kursie “Projekt pozytywny związek” – sprzedaż kursu tylko dziś do północy.

  1. Medytacja „Odnajduję spokój w sobie”
    Tej medytacji będziesz używać codziennie, gdy natrafisz na trudne sytuacje: gdy będziesz zła, smutna, sfrustrowana, niezadowolona, będziesz czuła, że „nie ogarniasz sytuacji” i masz zbyt wiele na głowie. 23 minuty medytacji sprawi, że opadnie napięcie, poczujesz ulgę i odzyskasz kontrole nad sytuacją. Będziesz mogła w spokojny sposób porozmawiać lub znaleźć rozwiązanie.
  2. Ćwiczenie „Rozpoznajemy model reakcji w stresie”
    Twoja osobowość zmienia się w stresie – możesz zachowywać się agresywnie lub zamykać się w sobie. Stajesz się nieprzyjemna lub masz poczucie, że inni Cię atakują. Gdy jesteśmy w stresie stajemy się ofiarą konfliktów lub sami je nakręcamy. Rozpoznanie swojej osobowości w stresie jest kluczowe. Wystarczy tylko raz to określić i korzytsać z tego do końca życia – dzięki temu następnym razem uwolnisz napięcie, zamiast walczyć i się spalać.
  3. Medytacja „Odnajduję cichą pewność siebie”
    Poczucie pewności daje nam spokój, wewnętrzną siłę, poczucie atrakcyjności. Dzięki niej ufamy sobie, nie czekamy na pozwolenie innych, komunikujemy swoje potrzeby, wyznaczamy granice i żyjemy po swojemu. Te medytacje możesz wykonywać codziennie i zaobserwować jak rodzi się w Tobie poczucie pewności.
  4. Ćwiczenie „Puszka Pandory”
    To proste ćwiczenie minimalizuje ilość niepotrzebnych rozmów, stresu, krytykanctwa w związku. Dzięki niemu wprowadzisz do relacji zdrowy rytuał konstruktywnych rozmów i ograniczysz ilość kłótni, przepychanek i jałowych dyskusji.
  5. Warsztat „4 jeźdźców apokalipsy związkowej”
    Ten genialny warsztat pozwoli Ci w prosty sposób wyeliminować 4 podstawowe trucizny w relacji. Terapeuta małżeński J. Gottman uważa, że te 4 zachowania doprowadzają do rozwodów. Dzięki temu, że je poznasz będziesz mogła świadomie ich unikać.
  6. Warsztat „Komunikat ja”
    Poznasz zasady prawidłowo skonstruowanego komunikatu „ja”, który pomoże Ci bez agresji mówić o swoich potrzebach i o tym, co dla Ciebie jest ważne. Komunikat „ja” to znane narzędzie psychologiczne, często jednak niewłaściwie używane, przez co zamiast pomagać nam w dogadaniu się, buduje dodatkowe napięcie w relacji. Naucz się właściwie to robić.
  7. Relaksacja „Im więcej rozluźnienia, tym więcej porozumienia”
    Ta relaksacja używana codziennie wieczorem albo w trudnych momentach redukuje napięcie i sprawia, że się do siebie zbliżamy.
  8. Sesja oddechowa „Trenuję uważność”
    Podstawa rozluźnienia i spokoju jest głęboki, świadomy, przeponowy oddech. Poranna sesja oddychania sprawia, że Twoje nastawienie staje się pozytywne, pojawia się w Tobie więcej spokoju i cierpliwości.
  9. Warsztat „Uzdrawiająca moc stawiania granic”
    Uczciwe mówienie o swoich granicach i szanowanie ich sprawia, że nie bierzesz sobie za dużo na głowę. Dodatkowo minimalizuje konflikty, kłótnie i zawiedzione oczekiwania.

To zaledwie 9 z 40 niezwykle użytecznych materiałów, które znajdziesz w kursie „Projekt pozytywny związek”.
Dlaczego warto kupić kurs?
Płacisz raz, a korzystasz przez całe życie:

  • Dostęp do materiałów jest dożywotni, a to oznacza, że możesz korzystać z kursu wtedy, kiedy potrzebujesz i masz czas.
  • Medytacje, relaksacje, sesje oddechowe, warsztaty i ćwiczenia w wersji audio możesz pobrać na swój komputer, telefon tablet i używać w dowolnym momencie (nawet bez dostępu do internetu).
  • Materiały wideo są umieszczone na przejrzystej platformie kursowej, do której masz również dożywotni dostęp.
    Korzystasz z kursu tak jak ci wygodnie:
  • Warsztatów możesz słuchać np. w drodze do pracy lub na spacerze z psem.
  • Medytować możesz w dowolnym miejscu, np. na łonie natury.
  • Relaksacji możesz używać np. Przed snem lub w trakcie trudnej sytuacji.
    Również dla tych co mają mało czasu na co dzień:
  • Kurs jest skonstruowany w taki sposób, że z relaksacji, medytacji możesz zacząć korzystać od razu, (np. Gotując obiad słuchasz relaksacji, dzięki czemu masz natychmiastowy efekt rozluźnienia), a warsztaty odtwarzasz wtedy kiedy pojawi się na to przestrzeń i sukcesywnie wprowadzasz pozytywne zmiany do swojego związku.

Uwaga! Na wprowadzenie zmian potrzeba czasu i im szybciej zaczniesz budować nowe, pozytywne nawyki (np. słuchać medytacji idąc do pracy), tym szybciej zobaczysz rezultaty.

Medytacje, relaksacje możesz słuchać, gdy spędzasz czas z dzieckiem, co spowoduje ze kojąca muzyka i glos wpłynie uspokajająco również na twoje dziecko.

To nie jest kurs, który przerobisz raz i odłożysz na półkę. Jest to kurs wielokrotnego użytku.
Materiały z kursu to Twój niezbędnik, aby budować pozytywny związek na co dzień. Będą towarzyszyć Ci, gdy czujesz napięcie, potrzebujesz wsparcia, chcesz się zrelaksować.

Z miłością

Dagmara